Anamu is een nieuweling en vast niet bekent
Auteur Bericht Anamu
Aantal berichten : 34Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 1 jaar Partner : NOOIT NOOIT (ik ben in de steek gelaten) Soort : Jaguar Onderwerp: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent ma dec 24, 2007 6:36 pm Anamu liep alleen door het bos ze was bang en wist niet waar ze was ookal was ze groot dit nieuwe gebied beviel haar niks
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
jurassic
Aantal berichten : 33Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : - Soort : boa constrictor Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent ma dec 24, 2007 6:40 pm er kwam een slang aan "hoi" zei hij aardig
Anamu
Aantal berichten : 34Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 1 jaar Partner : NOOIT NOOIT (ik ben in de steek gelaten) Soort : Jaguar Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent di dec 25, 2007 1:10 pm Anamu schrok en keek om ze zag niks hoi zei ze waar ben je
jurassic
Aantal berichten : 33Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : - Soort : boa constrictor Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent di dec 25, 2007 3:37 pm achter je" zei jurassic die zijn lijf omhoog deed "ik doe niks hoor" zei hij vlug
Kiyu
Aantal berichten : 44Leeftijd : 29Registration date : 25-12-07Gegevens Leeftijd : 1 week Partner : - Soort : Poema Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent di dec 25, 2007 7:36 pm Kiyu keek bang na de slang.
jurassic
Aantal berichten : 33Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : - Soort : boa constrictor Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent di dec 25, 2007 10:30 pm jurassic keek achter zich en zag kiyu "ik doe je niks, hoor ik lust geen katachtigen alleen vogels en kleine zoogdieren" hij keek zielig naar de grond "alleen denken ze hier allemaal dat ik gemeen ben, ze beoordelen te hard"
Anamu
Aantal berichten : 34Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 1 jaar Partner : NOOIT NOOIT (ik ben in de steek gelaten) Soort : Jaguar Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent wo dec 26, 2007 2:52 pm Anamu keek medelijdend naar de slang die op de grond lag te kronkelen
Kiyu
Aantal berichten : 44Leeftijd : 29Registration date : 25-12-07Gegevens Leeftijd : 1 week Partner : - Soort : Poema Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent wo dec 26, 2007 4:10 pm Kiyu sprong op de slang. ''Vriend?''
jurassic
Aantal berichten : 33Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : - Soort : boa constrictor Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent wo dec 26, 2007 6:15 pm jurassic keek ze bijden aan en daarna alleen naar kiyu "ja hoor" zei hij blij jurassic bleef hem aankijken
Keelay
Aantal berichten : 37Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : Geen Soort : Poema Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent wo dec 26, 2007 6:18 pm Heee slang ik vind je niet eng hoor zei ze
jurassic
Aantal berichten : 33Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : - Soort : boa constrictor Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent wo dec 26, 2007 6:23 pm "ik heet jurassic" zei hij droog
Kiyu
Aantal berichten : 44Leeftijd : 29Registration date : 25-12-07Gegevens Leeftijd : 1 week Partner : - Soort : Poema Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent do dec 27, 2007 1:00 pm ''Hoi Nunassic!'' Kiyu keek na de andere.
jurassic
Aantal berichten : 33Registration date : 24-12-07Gegevens Leeftijd : 2 jaar Partner : - Soort : boa constrictor Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent do dec 27, 2007 1:02 pm jurassic grinnikte hij gliberde rondjes en kiyu zat nog op zijn rug XD
Kiyu
Aantal berichten : 44Leeftijd : 29Registration date : 25-12-07Gegevens Leeftijd : 1 week Partner : - Soort : Poema Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent do dec 27, 2007 1:04 pm Kiyu sprong ervan af en rende achter zijn staartje aan.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Anamu is een nieuweling en vast niet bekent
Anamu is een nieuweling en vast niet bekent